Friday, October 12, 2007

Hipp hipp hurra

Bild: www.boinkstore.com

Igår fyllde min lilla kusindotter Tindra i Degerfors 1 år. Det var meningen att vi skulle åka dit och fira henne imorgon men tyvärr så jobbar både jag och Andreas i helgen. Men idag var jag med mamma och köpte en present till Tindra som de ska ta med sig när de åker dit imorgon. Det blev ett litet rött piano i trä från Kalikå som hon förhoppningsvis kommer att älska. Jag är däremot inte lika säker på att hennes kära mamma och pappa kommer att gilla det lika mycket. Förlåt mig Kim...

2 comments:

Fröken Isakson said...

Vad fint det var =)

Fröken L said...

Visst var det. Den lilla damen blev tydligen jätte förtjust i presenten. Vad hennes föräldrar tyckte vet jag däremot inte...
Kram Dila

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho