Thursday, October 18, 2007

På tå

Foto: Gunilla Sikström, www.aftonbladet.se

Underbara tygklädda skor med inbyggd platåsula från Shoe factory/Belle för endast 399 kronor. Härligt röda och skotskrutiga så här i höstmörkret. Skulle köpa dem direkt om det inte vore för den höga klacken. Jag skulle ramla och bryta benen på en gång. Fast man kanske kan operera klacken lite?

UPDATE: Såg på Idol i fredags att Marie hade dessa underbara skor på sig. Förstår ändå inte hur någon klarar av att gå i så höga klackar utan fara för sitt eget liv.

3 comments:

Fröken Isakson said...

Vilka läckra skor =). Jag skulle också få jätteprobelm att ta mig fram i dem hehe.

Anonymous said...

Sjukt snygga skor! Blir lika kär varje gång jag ser dom...

Anonymous said...

AAH jag har såna skor! exakt såna =) i love them!

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho