Friday, December 28, 2007

Inflyttningskalas

Idag har Oliver och jag varit på inflyttningskalas. Idag är det precis ett år sedan min kära vän Anna och hennes familj blev med hus, för andra gången. Lite, eller mycket renovering senare var det så dags för kalas. Huset var jätte mysigt, trots att Anna visade på fula tapeter där och aprikosa väggar där (i källaren!). Måste ge dem en applåd för smak och arbete. Det bjöds på fika och umgänge. Barnen busade och slogs om vartannat. Nej då, så farligt var det inte. Det var kul att träffa deras grannar som jag bara hört talas om men aldrig träffat. Jag är lite trött eftersom jag somnade när klockan var över tre inatt. Så ikväll blir det lugnt med hemmagjord pizza och tv-tittande.

No comments:

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho