Sunday, December 23, 2007

Julstök

Idag var jag nere på stan med mamma för att köpa de sista julklapparna. Ute i sista sekund som vanligt! Fast konstigt nog känner jag mig inte stressad. Det kanske är mitt nya jag som har bestämt sig för att varva ner lite och inte hetsa upp sig över småsaker. Måste ju tänka på magen! Sedan klockan tre har det bara varit fotboll på tv. Först Milanoderby mellan Inter och Milan, som Inter vann med 2-1. Heja Zlatan!!! Dessutom var min favorit Marco Materazzi på planen. Nu är det ett annat derby på tv, det mellan Barcelona och Real Madrid. Just nu står det 1-0 till Real. Men jag hoppas att Barca kan vända det här och vinna. Tur att jag har en sambo som är lika fotbollstokig som jag! När matchen är slut tänkte jag julstäda, har inte hunnit gjort det ännu. Sedan är det bara att koppla av och ta jul. Äta god mat och ha trevlig samvaro med nära och kära.
GOD JUL till alla!!!

No comments:

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho