Friday, March 14, 2008

Lycka

Bild: www.pedagogforlaget.se

Lycka för att det äntligen är fredag. Helgen är här och chansen till lite vila. Lycka för att jag träffade mina kära vänner Anna, Linda och Linda idag efter jobbet. Det var länge sedan vi träffades alla fyra eftersom alla har haft fullt upp. Det var mysigt med fika och småprat i goda vänners lag. Lycka för att Linus och Marika kommer ikväll. vi ska köpa kinamat och titta på Let´s dance. Lycka för att jag fick svar av en lärare som gav mig tillåtelse att lämna in ena hemtentan om en vecka istället för på måndag. Nu har jag bara en tenta att koncentrera mig på i helgen. En stor sten föll från mitt bröst. Lycka...

No comments:

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho