Wednesday, April 30, 2008

Valborg


Det blev en lång dag i skolan idag med föreläsning och grupparbeten, var hemma strax innan halv fem. Andreas slutade tidigt idag och hade hämtat Oliver på dagis. Vi passade på att grilla och hann precis färdigt innan regnet kom. Därför blev det ingen majbrasa för våran del utan istället åt vi chokladpudding och grädde efter önskemål från Oliver. Som ni kanske förstår är internet äntligen tillbaka efter några dagars frånfälle, Thank Good! Det ska bli skönt med fyra dagars ledighet trots att jag har en hel del att plugga, jag slipper i alla fall att springa iväg. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa om Megakillen för min son...

TREVLIG VALBORG!!!

No comments:

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho