Wednesday, July 30, 2008

En eftermiddag i goda vänners lag

Det blev ingen städning igår. Istället tog Oliver och jag bussen tillsammans med Linda B och lilla Linus till vår vän Anna med familj. Det blev en trevlig eftermiddag i goda vänners lag där mammorna fikade och pratade strunt medans barnen lekte och badade i vattenspridaren. Utebliven städning men lika glad var jag för det. Idag blev det en snabbtur till stranden innan Andreas började jobba, fika med Linda I och lilla Felix (som blev 9 månader idag) följt av grillning och så äntligen STÄDNING. Inte en dag för tidigt, mitt stackars hem höll på att växa igen!!!
Lite vila.

Skräckblandad förtjusning för Oliver och Emil.

Oliver och lilla Linus plaskar.
Bilder: Privata (Made by Dila)

2 comments:

Mia said...

Här blir det ingen solning heller. Jag har för mycket att göra. Suck.

Jag ska börja läsa Tusende Strålande Solar nu! Blev så kär i hans sätt att skriva att jag bara vara tvungen att klicka hem den.

Kram Mia

Maryam in Marrakesh said...

ooh, I want a plastic tub just my size!

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho