Tuesday, August 05, 2008

Detaljer

Bild:privat (Made by Dila)

4 comments:

Anonymous said...

är skönt!

Mia said...

är en av mina favoritfärger.

Hur har du låtit rädslan bli en del av ditt liv? Kom ihåg att inget är permanent, allt går att ändra. Jag älskar när man läser något och plötsligt kan relatera det till sin egen tillvaro, såna stunder av självkännedom är underbara även om man inser nåt lite mindre roligt. Då vet jag iaf att jag blivit medveten...

Kram Mia

Anonymous said...

Vilka fina kuddar! Gissar att du sytt dem! Vi håller på att renovera sovrummet, det blir grönt det också. Gillar grönt!

Kan tillägga att jag har initierat ett arbeta att starta en blogg, återkommer med länk när den börjar få något vettigt innehåll...
Puss o kram/ L Riset

Fröken L said...

Sara: Ja, grönt är skönt!!!=) Hoppas allt är bra.

Mia: Grönt är också en av mina fvoritfärger, även om blått har en särställning. Nej, inget är permanent och jag arbetar för att inte låta rädslan vara en del av min vardag. det är endast du själv som kan förändra din tillvaro även om du ibland behöver hjälp av andra.

Linda: Nej, jag har faktiskt inte sytt kuddarna själv utan varit lat och köpt dem. Spännande att se "nya" sovrummet när det är klart. Väntar med spänning och glädje på din blogg. Saknar dig!!!

Kram Dila

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho