Saturday, October 04, 2008

Saturday

En skön sovmorgon följdes av en fika på stan med Andreas och min bror Linus innan Andreas började jobba. En god latte i skönt sällskap. När Andreas försvann iväg till jobbet blev jag kvar på stan med min bror. Hittade en underbar stickad väst i plommon på MQ som jag funderar på att köpa. På vägen hem smet jag in i en underbar butik i gamla stan och köpte en present till min kusindotter Tindra som fyller år i veckan. Jag fastnade för en strålande söt docka från Rubens barn som jag köpte och ska skicka med posten eftersom Tindra bor i Värmland. Det blev söta Winter Rose (Det finns 12 modeller i serien Rubens linné). Nu ska jag packa eftersom vi ska ut till svärföräldrarna och sova kvar. En tur i svampskogen står på programmet.

Trevlig helg!!!


"Winter Rose"


"Strawberry"


"Chantarell"

"Pince Cone"

"Sweet Pea"
Bilder: www.rubensbarn.com

No comments:

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho