Monday, October 12, 2009

A big, big no no...


Idag har jag haft en riktig helvetesdag på jobbet. Jag har aldrig känt mig så totalt slutkörd som jag gjort idag. Aldrig så förtvivlad, överkörd, nonchalerad och respektlöst bemött. Och jag hoppas verkligen att jag aldrig behöver känna så igen. Som tur är har jag underbara kollegor och en fantastisk skolledning som stöttat mig och hjälpt mig på fötter igen. Förhoppningsvis kommer det att både kännas och vara bättre imorgon. Nu ska jag krascha i säng! Tack och godnatt!!!

5 comments:

Susann said...

Usch då, det låter ju inge bra! Skönt att du får stöd och stöttning! Det är så viktigt! Kommer ihåg när jag blev anklagad av en förälder att ha spottat i en elevs mat och sedan tvingat henne att äta upp det - då var skolledningens och kollegors stöttning guld värd!
Morgondagen blir säkert bättre!
KRAM! <3

Stjärnor & Champagne said...

Usch låter inget kul...Stå på dig vännen. Hoppas att det är bra med lilla magen. Jag har dom med stjärnor, Pappelina i köket fast beige och bruna just nu. Jag tycker både svart och blå är fin så det beror ju på vilken färg du har hemma.
Kram till dig/ Anne

Mia said...

Men du alla grattiskramar till dig. Vad roligt! Hur mår ni? Vet du vad det blir? Ni kanske inte vill veta, det är bara jag som är så nyfiken att jag aldrig skulle kunna hålla mig.

Messmör är jag precis tokig i! Alltid varit. :)

kram

Lisa said...

Nej men, det lät inte alls nagot bra. Hoppas att du känner dig lite bättre?

Stor kram fran Lisa

Fröken L said...

Susann: Låter som en händelse man gärna vill slippa. Detta var inte så allvarligt men nog så jobbigt. Som tur är har jag stöttande kollegor och chefer. Nu är det mycket bättre. Hoppas du mår bra.

Anne:Det är mycket bättre nu. Magen mår bara bra. Ja, det är svårt att välja, speciellt eftersom vi kommer att flytta inom en snar framtid. Men det lutar väl åt den svart/vita.

Mia: Tack så jätte mycket! Vi vet ej vad det blir, vill nog inte veta heller. Roligare med en överraskning. Messmör rockar fett!!!

Lisa: Det känns mycket bättre. Det går åt rätt håll. Hoppas det fortsätter så.

Kram Dila

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho