Friday, March 10, 2006

Sex and the city

Hade massor att plugga idag. Men som vanligt så kommer jag på massor av andra mer intressanta saker att göra istället för att ägna mig åt mina studier. Idag hittade jag en dvd med första säsongen av Sex and the city som jag fått låna av fröken Isaksson. När jag väl satt på den så gick det inte att stänga av. Jag var fast. Så det blev inget plugga av för mig idag. Fy skäms!! Lagom jag var färdig så var det dags att hämta Oliver på dagis.
Oliver och jag gick köpte en bukett tulpaner och gick hem till min farmor som nyligen flyttat och tittade på hennes nya lägenhet. Den var jätte fin. Nytapetserad och nymålad och med fönster åt tre väderstreck. Blev lite avundsjuk. Jag vill också flytta! På vägen hem fatsnade vi hos mamma och Kent och bev kvar där ett bra tag. Så Oliver och jag var inte hemma förrän klockan sju. Väl hemma stod min älskling och lagade råstekt potatis, entricote och bearnaisesås. Mums. Så nu sitter jag och väntar på att få sätta tänderna i en köttbit. Mums.

1 comment:

Fröken Isakson said...

Fö´låt! Jag skulle inte lånat ut dem till dig hehe. Säg till när du behöver säsong 2 ;-).

Kram L

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho