Tuesday, March 14, 2006

Helg

Ännu en helg har passerat. Denna , som så många andra, tillbringade jag och la famiglia i Julita hos mina svärföräldrar. Det blev en helg med avkoppling, god mat och trevligt sällskap. Söndagen ägnades åt en utflykt till Vingåker och badhuset där. Oliver och farfar plaskade runt, Andreas solade solarium och svärmor och jag sjönk ner i den varma bubbelpolen. Söndagskvällen hemma i Eskilstuna tillbringades framför tv:n med både italiensk och spansk ligafotboll. Linus och Marika tittade över och gjorde oss sällskap och vi åt kinamat. Som sagt, det har varit en skön och lugn helg. Utvilad tar jag mig nu an en ny vecka med massor av skolarbete!

No comments:

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho