Wednesday, March 22, 2006

Tekniska problem

Jag har haft svårt att komma in på min blogg i två dagar nu. Första sidan visade bara en massa bokstäver och hur jag än försökte och hur många knappar jag än tryckte på så hände ingenting. Jag hade nästan börjat tro att jag straffats för mina elaka kommentarer om Carola häromdagen. En massa Carola-anhängare var mig hack i häl. Trodde nästan att jag skulle vara tvungen att skaffa mig en ny identitet. Men idag, bara hux flux, så var min kära blogg tillbaka. It´s alive!!! Jag behöver nog inte skaffa mig en ny identitet.
Nu ska jag iväg och vattengympa och sjunga tillsammans med mina vattennymfer i bassängen. Sångrösten ska slipas och musklerna fram. Heja!!!

No comments:

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho