Monday, March 20, 2006

I hate Carola

Fy vad pinsamt! Sverige ska skicka en frireligiös jävel att representera vårt fantastiska land i Eurovision Song Contest. En religiös bitch som tror att det går att bota homosexuella med förbön! Halleluja! Är det någon som behöver botas så är det hon. Enda sättet att bota Carola är med lobotomi. Jag håller med fröken Isakson, låten har vi hört förut, fläkten känner vi igen och den viftande armen känns också som vi har sätt tidigare. She really sucks!!!!!!!!!!!!!
Tacka vet jag Andreas Johnsson eller Fame-Magnus. Till och med hellylle Kicki känns bättre än Carola. Nä, det här var sista gången jag tittade på Melodifestivalen. Jag vet att jag sagt det förrut men den här gången menar jag allvar!

1 comment:

Fröken Isakson said...

Hehe, håller med :-)

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho