Thursday, October 11, 2007

Jag ser det snöar...


Idag var Ullis och jag på min partnerskola och gjorde en intervju med en lärare inför vårt examensarbete som vi håller på och skriver. När vi var färdiga kom Ullis med den superba idén att vi skulle äta lunch på Bamboo City. De har en jätte god lunchbuffé med asiatisk mat. Maten var som vanligt god och sällskapet trevligt. När jag en timme senare satte mig på cykeln för att trampa hem så snöade det faktiskt. Små små snöflingor som landade på min svarta kappa. Undrar om vinterna står och knackar på dörren eller om det bara var en varning för att påminna oss om vad som komma skall...



Bild: www.myra.nu

No comments:

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho