Thursday, January 03, 2008

2008

Tio önskningar inför 2008:
1) Att jag och mina nära och kära ska få vara friska och må bra, och att pappa ska bli friskförklarad.
2) Att jag ska orka ta tag i träningen och göra det längre än en vecka i sträck.
3) Prioritera mitt mående (mat, sömn, träning, självförverkligande etc), bli bättre på att säga ifrån.
4) Avsluta mina studier och få ett arbete till hösten.
5) Börja läsa en kvällskurs i italienska för att fräscha upp språket.
6) Mer tid till mina vänner.
7) Bli ännu bättre i matlagning.
8) Om möjligt få råd att köpa ett större boende.
9) Ta tag i alla mina syprojekt som ligger och skräpar i garderoben.
10) Få tid och råd till en utlandsresa.

Välkommen 2008!

No comments:

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho