Tuesday, January 29, 2008

Sofies mode

Bild: www.aftonbladet.se

I går var det premiär för Sofies mode, Aftonbladets nya bilaga för alla modeälskare. Naturligtvis var jag tvungen att se vad det var för något. Tycker att tidningen är helt okej trots att jag är lite emot allt vad trender och "modemåsten" heter. Jag har svårt att förstå alla modeslavar som absolut måste hänga på alla nya trender som hela tiden dyker upp. Är det så viktigt att vara inne? Jag tycker att det är okej att slänga ett öga på trender men i grund och botten måste man gilla det man väljer att ta på sig och dessutom passa i det. Men, men det är bara min lilla åsikt...

No comments:

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho