Sunday, February 10, 2008

Mera firande...

Idag var vi på kalas nr 2 i helgen. Nu var det dags att fira Fredrik som fyllde 35 år i onsdags. Det bjöds på massor av smaskiga saker. Svärmor och svärfar var där, likaså Linda, Leif och Linus. Dessutom dök Anna upp, kompis till Linda och Fredrik. Alltid lika kul att träffa henne. Vi hade en jätte intressant diskussion om vad som är så kallade "bra" litteratur. Tänkte återkomma till det i ett senare inlägg. När vi kom hem storstädade jag hela lägenheten och bäddade rent i sängarna. Hade tänkt att plugga men efter städningen så hade jag helt tappat orken. Nu ska jag göra lite te och smörgås och sätta mig framför tv:n en stund...

1 comment:

AnnaPanna said...

Jag håller med om att diskussionen var givande och jag ser fram emot ditt inlägg om bra itteratur, litteraturvetaren! :-)

Skoj att träffas förresten. Vi ses säkert snart igen.

Kram
AnnaPanna

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho