Thursday, March 06, 2008

Det är redan torsdag och snart helg igen. Veckan har rullat på i rasande fart med både jobb och praktik. Har varit lika trött denna vecka som jag var förra. Alldeles för mycket att göra och för lite tid. Men idag sken solen som aldrig förr vilket bidrog till ett glatt humör och påfyllning av energi. Dessutom fick jag träffa mina kära vänner Linda och Linda idag som på eftermiddagen kom hit på fika. Vi har knappt hunnit ses de sista två veckorna så det var ett kärt återseende. Vi funderade nästan på att skicka bilder av oss själva till varandra för att inte glömma bort hur vi ser ut... I helgen ska jag till Degerfors igen och hälsa på moster och kusin. Det blir mamma, jag och en annan moster som åker imorgon eftermiddag och kommer hem på söndag. På lördag ska vi gå och se Kim Anderzon i hennes föreställning Viva Vagina. Det ska bli skoj. Nej, nu måste jag sätta fart om jag ska hinna allt; förbereda genomgång av industrialismen, rätta två klassuppsättningar av argumenterade texter, tvätta och packa. Dessutom har jag ett nytt avsnitt av morden i Midsomer som ligger och väntar...

No comments:

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho