Tuesday, May 13, 2008

Lite yrsel

Bild: www.expressen.se

Idag var jag på högskolan och hade grupparbete. Strax innan lunch började jag känna mig risig; illamående och yrsel. Det var bara att tacka för mig och rusa hem och stupa i säng. Har legat hela eftermiddagen. Känner mig lite bättre men inte mycket. Får se om jag kan jobba imorgon. Andreas har varit på utbildning i Stockholm hela dagen och jag saknar honom så, vill att han ska komma hem och ta hand om mig. Tur att han snart är hemma. Oliver har varit en bra stand-in. När vi gick hem från dagis försäkrade han mig att: mamma, var inte orolig. Jag ska ta hand om dig. Är han inte underbar min lilla son?

No comments:

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho