Sunday, May 04, 2008

Skön söndag

Bild: www.barometern.se

Det har varit en härlig och skön söndag. efter en lagom sovmorgon tog Andreas, jag och Oliver en tur till ett köpcentrum. Andreas handlade byxor till sig, jag fyndade lite på H&M (linne, topp, jeanskjol, strumpbyxor och solglasögon), därefter blev det jord och kruka från Plantagen. På eftermiddagen tittade vi på fotboll, bland annat il derby della madonnina med Linus och Marika. Alla var lite slaka så vi var slöa och köpte man från Mc Donald´s. Nu ikväll tog jag en kvällspromenad med mamma på en timme efter ån. Det var alldeles ljummet i luften. Nu är det snart dags att gå och sova men först ska jag dricka en kopp grönt te och varva ner...

1 comment:

Mia said...

Det är en realityserie som följer några tjejers liv i Hollywood, bl.a. Lauren Conrads. Drama drama drama säger jag bara. Underbart roligt att titta på.
Det visas på MTV men där kör de repriser i konstig ordning så de flesta tittar online. Jag har länkat dit i inlägget, så har du en eftermiddag ledig! :)

Kram Mia

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho