Sunday, July 13, 2008

Bakom stängda dörrar



4 comments:

Les Cotrions said...

Ciao Dila! I'm Italian and I really don't understand a word of your blog!!! But it's very nice! You seem to have a wonderful family! I'm passionate about home decor, flea markets and creativity!
Just to wish you a wonderful day!
Vale

Mia said...

Åh vad gulligt att du saknat mig! Det värmer i denna lite halvkassa tid.
Precis som du tycker jag det ska bli spännande med USA även om jag nästan kräks varje gång jag tänker på det.

Hur är boken av Aster du läser nu förresten? Så som du läser borde du ha ett stående inslag på bloggen med att recensera böckerna du läst - på så sätt kan du tipsa oss andra!

Kram Mia

Marianne said...

Vilka fina foton!

Fröken L said...

Les Cotrions: Ciao! Welcome to my blog! Yes, I have a lovely family.

Mia: Boken är bra. Jag har haft för avsikt att recensera de böcker jag läser men det har inte alltid blivit av. Ska försöka ta tag i det.

Marianne: Tack så mycket. Jag har på sista tiden blivit allt mer intresserad av foto, men jag kan ingenting. Kameran är dock alltid med i handväskan ifall man skulle hitta något fint att fota.

Kram Dila

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho