Sunday, July 13, 2008

Fisketur

Igår var vi ut till svärföräldrarna över dagen. Oliver ville ut dit och fiska med farfar. Sagt och gjort åkte vi ned till sjön, strax nedanför kyrkan, och Oliver, Andreas och svärfar metade aborre och mört. Svärmor var kvar hemma och vilade, fortfarande inte helt återställd efter sin akuta gallstensoperation. Jag nöjde mig med att titta på och bar sitta och njuta i solen. Innan vi åkte hem hann vi med en grillning i svärföräldrarnas underbara trädgård. På kvällen smet Andreas iväg med sina barndomskamrater och tittade på Kent-konserten. Oliver och jag läste Bamse och när sonen somnat tittade jag på Amelie från Montmarte, som jag lånat av svägerskan.




Kyrkan kikar fram bakom all grönska.

Bilder: Privata (Made by Dila)

No comments:

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho