Friday, July 11, 2008

Fredag

I går var jag bara lite duktig då jag städade halva lägenheten. Idag ska jag vara ännu duktigare och städa resten, dessutom håller jag på och tvättar sofföverdragen. Efter att ha lyft på soffkuddarna insåg jag att det var dags att dammsuga ur soffan. Mycket skräp som gömde sig därunder i mörkret. Linda I skulle komma förbi med Felix och fika sen, en välbehövlig paus i allt städande. Ska hinna ut i lekparken med Oliver också så att han får springa av sig lite grann. Just nu sitter han och skriver ett hemligt brev. Inte illa pinkat för en sexåring! Igår hade vi en jätte mysig kväll då vi grillade. Mums fillibabba! Sen blev det en skön kvällspromenad efter ån för hela familjen. Nej, nu är det dags för städning!!! Inget slöande framför datorn mer.




Grillad kyckling, grillad färskpotatis (förkokad och sen grillad på spett) och tomatsallad med lök och basilika.

Bilder: Privata (Made by Dila)

1 comment:

Maryam in Marrakesh said...

Is this your lovely family? It looks like a perfect day:)

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho