Tuesday, July 29, 2008

Jobb, jobb, jobb och ännu mera jobb

Det känns som om det enda jag gör nu för tiden är att jobba. Fast det kanske inte är hela sanningen. Nog för att jag jobbat och jobbar en hel del men mellan varven har jag också hunnit med en hel del sol och bad. Vädret har varit och är fortfarande strålande och det känns surt att då behöva gå till jobbet. Inne på jobbet är det VARMT, över 30 grader. Både personal och de gamla blir helt slut. Men nu är jag i alla fall ledig i tre dagar och det känns helt UNDERBART! Nu på förmiddagen har vi redan hunnit med en tur till stranden innan Andreas började jobba. På schemat idag finns också städning men det väntar jag nog med till eftermiddagen. Och i kväll är det mitt favoritprogram, Morden i Midsomer. Hoppas ni alla får en strålande dag!!!

2 comments:

Lex said...

Visst är morden i midsommer bra!! Love it!! Hoppas att allt är bra i värmen! Kram

Fröken L said...

Lex: Absolut! Min favoritserie.

Kram Dila

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho