Saturday, September 13, 2008

Helg igen


Veckorna bara rusar iväg, flyger förbi. Nu är det helg igen och jag måste säga att jag är tacksam över det. Skönt att få sova på morgonen och inte ha en massa måsten hängande över sig. Visst har jag en hel del planering och rättande att ta itu med i helgen men jag kan själv välja när jag vill sätta mig. Dessutom slipper jag bli störd av elever och kollegor och bli avbruten av tusen andra saker som måste göras. Vi har inga speciella planer i helgen. Det lutar åt att vi stannar hemma, äter god mat, tittar på fotboll på tv och bara har en skön familjehelg. Igår kväll var Linus och Marika här. Vi gjorde hemmagjord pizza och hade vinprovning med några goda röda viner. Jätte gott och trevligt!

3 comments:

Anonymous said...

Låter dömysigt. Hoppas du får en härlig söndag. Kram

Mia said...

Låter som en mysig helg! Bilden gav mig cravings iaf! :)

Kram Mia

Fröken L said...

Fröken Isakson: Det var jätte mysigt!

Mia: Helgen blev jätte mysig och skön.

Kram Dila

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho