Saturday, September 06, 2008

Helg

Äntligen helg!!! Och lagom till ledigheten kommer regnet som ett brev på posten. Fast ska jag vara ärlig så gör det inte mig något. Jag känner bara för att sitta inne och mysa med tända ljus. Igår efter jobbet kom Linda, lilla Linus och Anna förbi på lunch och kaffe. Det var skoj eftersom vi numera knappt hinner träffas. Kvällen tillbringade jag med att städa vilket var välbehövligt. Hemmet höll på att förfalla. Jag städade klart det sista nu på förmiddagen så nu skiner min kära boning igen. Sorterade och rensade ur alla mina skolpapper då mina studier nu är ett minne blott. Ikväll ska jag förmodligen på bio med mamma och brosans tjej Marika. Vi ska gå och se Mamma Mia. Annars blir det nog en lugn helg hemma med familjen. Ska försöka hinna med lite rättning imorgon kväll.
TREVLIG HELG!

3 comments:

Anonymous said...

Ciao,
Jag var och såg Mamma mia i torsdags. Jag älskade den! Blev otroligt glad av den! På något vis kändes det som det var vi, de var så där spralliga som bara vi kan vara och som ingen annan förstår. Filmen visade att man kan fortsätta bete sig så fast man blir äldre...hehe!
Kram Linda R

Lex said...

Skulle vilja se mamma mia jag med, vi var på Arn igår! Får se om man kan locka med nån tjejkompis på mamma mia! Var den att rekommendera? Trevlig helg! Kram

Mia said...

Är det helg? Att Städa!? Nej vet du vad, köp en påse karamellkungen, ta en bok och lägg dig i soffan. Genast!

Kram Mia

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho