Friday, October 31, 2008

Stor kille


Jag har just insett att min son inte är liten längre utan har förvandlats till en vetgirig och stor kille på 6 år. Inte bara att han på eget initiativ sparat ihop till och köpt Kalle Kunskap Engelska (ett kunskapsspel som lär ut engelska till barn) och att han på Vasamuseét plötsligt försvann efter ett engelsktalande par med ursäkten att: -mamma jag älskar engelska och ville bara prata lite. Nu är han så stor att han själv inser när han börjar bli långhårig och då ringer sin kära farmor och bokar klipptid. Tänk vilken stor kille jag har!

Farmor och Oliver har skoj.

Nyklippt kille.
Bilder: Privata (Made by Dila)

3 comments:

Maryam in Marrakesh said...

Look at that cute little blondie! I have one of those, too:)

Mia said...

Nej mitt hjärta smälter!

Tack för nomineringen, har inte hunnit kolla upp vad det är ens en gång men det värmer ska du veta!

Ha en skön helg!
Kram Mia

Fröken L said...

Maryam: Thank You! He is my favourite!

Mia: Tack!

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho