Saturday, November 08, 2008

Lite bilder

Blommor, presenter och godsaker

Nu är det snart en vecka sedan jag fyllde år och jag börjar vänja mig vid att vara 32. Födelsedagen blev jätte trevlig när jag blev ordentligt firad av släkt och vänner. Underbara svärmor hade bakat både tårta, bullar och kakor så det enda jag behövde koncentrera mig på var städningen och att göra mig själv vacker (vilket tar längre tid ju äldre man blir...). Jag fick massor av fina presenter och tackar ödmjukast för all uppvaktning! På måndagen när jag kom till jobbet sjöng min klass för mig under hemkunskapslektionen och två tjejer hade köpt mig en rosa gerbera. Vilka söta elever jag har! Veckan har rusat fram i ett rasande tempo. Mycket övertid mest beroende på alla omdömen som måste skrivas till utvecklingsamtalen som drar igång nästa vecka. Jag har försökt pressa in de flesta mellan mina lektioner så att det ska bli så lite övertid som möjligt, men det lär ändå bli en och annan sen kväll nästa vecka. Imorgon är det Fars Dag och då är vi bjudna på mat hem till svärföräldrarna. Ska försöka hinna med en tur till mina föräldrar också.
Hoppas ni alla får en trevlig helg!

Svärmors supergoda tårta!

Lilla Linus som matchar mina kuddar

Andreas och jag

Marika, lillebror Linus och mamma

Jag, svärfar, svärmor och Oliver

Oliver, lillebror Olle, pappa, farmor, mormor och moster G
Alla bilder är privata (Made by Dila)

No comments:

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho