Saturday, February 07, 2009

Sjukstuga


Hemma hos oss härjar influensan. Ordentligt! I onsdags insjuknade Andreas i hög feber, som högst låg han på 40,6 i temp. Då var han inte speciellt kry kan jag säga. Igår hann jag och Oliver lagom komma hem från arbete och fritids glada över att det var fredag, så däckade jag. Jag ligger och pendlar mellan 39 och 40 grader, snoret rinner, det ömmar i hela kroppen och halsen värker. Oliver är hängig men har än så länge klarat sig bättre. Hans temp ligger på 38,5 ungefär. Vi är så glada att det är helg!!! Nu ligger vi alla tre i soffan småtittar på fotboll och ojjar oss över våra krämpor...

4 comments:

Anonymous said...

stackare - krya på er! jag är frisk men ojjar mig över Lazio .. suck

Mia said...

Nej usch! Krya på dig tjejen

Kram mia

Anonymous said...

Usch och fy, krya nu på er. kram

Fröken L said...

Lina: Tack så mycket! Jag är glad att du är frisk men förstår dina suckar över Lazio. Hoppas att det vänder för dem snart (bara de inte kommer ikapp Inter!)

Mia: Tack så mycket! Det värmer!!!

Fröken Isakson: Japp. Usch och fy!!! Vi är i alla fall på bättringsvägen.

Kram Dila

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho