Saturday, August 14, 2010

Solnedgång

Solnedgång

4 comments:

Susann said...

Det var väldigt vackert igår! =)

Ferferi i Paris/Göteborg said...

VACKERT!!!! Solnedgången är något som vi alla lyckligtvis får ta del av oavsett var vi befinner oss på jortdklotet. Jag fotade själv en liknande bild och la upp på bloggen idag!

Unknown said...

Tramonte...mmm...nytt ord jag làrt mig och hoppas det blev ràtt ocksà. :=)
Ang. din fràga pà min blogg, maila mig pà jss77@live.se. Har fàtt fler liknande fràgor och kan nog fixa det. Har kontakt med flera vinproducenter.

Kram!

Fröken L said...

Susann: Visst var det en underbar kväll!?!

Ferferi: Måste kolla in din bild med en gång!

Johanna: Ska maila dig så fort jag kan. Spännande!!!

Kram Dila

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho