Wednesday, December 08, 2010

En ny dag med nya möjligheter...


Trots ännu en natt med minimal sömn så känner jag mig ganska pigg och full av positivitet. Jag känner på mig att det kommer att bli en alldeles underbar dag. Jag sitter här med en kopp kaffe och smakar av den hemmmagjorda ischokladen som Oliver och jag har bakat. Jag har precis pratat med min bästa vän Linda R i nästan en timme. Vad roligt det var att få höra hennes röst och få reda på vad som hänt sedan senast. Kan man få en bättre start på dagen? Hilmer verkar mer tillfreds idag så förhoppningsvis ska vi få städningen gjord. Tandläkartiden fick jag skjuta upp till nästa vecka eftersom jag inte hade någon barnvakt. Och inte är jag ledsen över det! Nej, nu måste jag sätta lite fart. Hörs senare...

På förfrågan, här kommer bilder på mitt nyfärgade och nyklippta hår.
Inte de bästa bilderna men ändå.
Bild 2-3: Privat (Made by Dila) Tagen med Iphone 4.

1 comment:

Hazel Myers said...

Great bblog post

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho