Friday, December 31, 2010

Happy New Year!


Nu är det inte så många timmar kvar på detta år. Snart är det dags att ta adjö av 2010 och istället välkomna 2011. Det känns lite vemodigt samtidigt som det pirrar av förväntan för det nya som väntar runt hörnet. En dag av motsägelsefulla känslor. När jag tittar tillbaka på 2010 har det varit ett år som både bjudit på positiva saker som negativa. Det allra bästa som hände måste vara Hilmers födelse i mars. Familjen utökades från tre till fyra. Det har varit underbart att följa både Hilmers och Olivers utveckling, en spännande resa som fortsätter. Det tråkigaste är pappas sjukdom, speciellt slutet av året som har varit tufft framför allt för honom men också för oss andra runtomkring. När jag blickar framåt mot 2011 önskar jag mig att jag och mina nära och kära får vara friska och må bra. Jag ser fram emot 2011 och jag har en bra känsla och tror att det kommer att bli ett fantastiskt år! Jag vill tacka alla mina nära och kära och mina bloggvänner för 2010 och ser fram emot ett 2011 tillsammans med er!

GOTT NYTT ÅR!

Bilder

2 comments:

Malin said...

Jag tror oxå på 2011, det kommer att bli ett bra år!
Hoppas ni får en underbar nyårsafton och ett Gott Nytt År!
Glöm inte att jag finns här om du behöver mig, kram Malin

Ferferi i Göteborg said...

Gott nytt år på dig med och jag hoppas det nya året för massa god hälsa med sig till dina nära och kära!

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho