Saturday, November 03, 2012

36

Marlene Ytterland - I'm only one voice in a million. But you ain't taking that from me.

36. Ja, nu är man ännu ett år äldre. Ålderskris? Nja. Jag skulle inte vilja vara yngre, inte vilja vara utan all den erfarenhet och trygghet som jag har nu. Aldrig, för allt i världen. Däremot måste jag nog erkänna att siffran skrämmer mig lite grann. 36, närmare 40 än 30. Mm, så lite åldersnoja har jag nog allt. Jag blev väckt igår morse av mina fina killar med skönsång, blommor och frukost på sängen. Igår kväll lagade vi citronkyckling i lergryta, drack lite rött och tittade på film med barnen. Jag hann också med en date med min vän och kollega Anna där vi uppdaterade min gamla telefon, förde över allt till min nya iphone 5 och sen passade vi på och skriva lite omdömen också. Kalaset tar vi imorgon, inte för att 36 är något särskilt att fira utan mer för att det är roligt att samla alla nära och kära. 36, okej då....

Poisone and Wine

2 comments:

Ellinor said...

Grattis i efterskott! Hoppas att du hade en riktigt fin födelsedag.
Kram

Fröken L said...

Tack så jätte mycket! Jag hade en lugn och mysig födelsedag.

Kram Dila

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho