Wednesday, January 02, 2013

Learning by doing



I fredags var min söta kusin Moa här. Hon läser foto och är jätte duktig så jag hade övertalat henne att hjälpa mig att bli bättre på att fotografera och framför allt lära mig att ställa in vår kamera (och inte bara köra på auto jämt). Som grädde på moset fick jag låna hennes stora objektiv vilket gjorde det ännu roligare. Vi gick upp i skogen här bakom huset och var ute en timme och knäppte, justerade, knäppte, justerade... Det var hur skoj som helst. När vi kom tillbaka in i värmen igen unnade vi oss kaffe och varm choklad.






Söta, fina, underbara Moa

Bilder: Privata (Made by Dila)

2 comments:

Sofia said...

Vintern är bra vacker när den är så där! Ser att du läser Julia också. Jag har just plöjt den och tyckte verkligen om den!

Fröken L said...

Sofia: Ja, då är vinterns som vackrast och jag kan till och med gilla den (vintern är inte min årstid). Ja, har hunnit ungefär 1/3 av boken och jag tycker väldigt mycket om den. Ser fram emot resten också. :-)

Kram Dila

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho