Friday, March 21, 2008

Påsk

Bild: www.landskronahem.se

Vad skönt med påsk och lite ledigt. Hela fyra dagars ledighet, bara så där. I går kom min moster, min kusin och hennes familj från Degerfors till mormor så idag ska vi träffa dem. Det blir middag hemma hos mina föräldrar. Imorgon på påskafton ska vi hem till en annan moster på knytkalas, allt som allt blir vi 22 stycken. Och då är det bara halva släkten som är där. Det lär bli full fart och mycket prat om jag känner mina nära och kära rätt. Men det brukar alltid bli skoj eftersom det är en avslappnad stämning. På söndag ska vi sedan till mina svärföräldrar och fira påsk med dem. Det kommer nog att bli en ledighet med mycket mat, jag kommer säkert att se ut som en ballong när helgen är över. Jag får försöka att lägga in många promenader nästa vecka. Nej, nu är det dags att väcka min kära sambo och se till att äta lite frukost...

GLAD PÅSK TILL ER ALLA!!!


No comments:

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho