Tuesday, January 04, 2011

Buzzador - LoveFilm

För ett tag sedan gick jag och blev Buzzador. Det innebär att man får hem olika varor och produkter att testa och som man sedan pratar med sina vänner och bekanta om. du får erbjudande att testa produkter som passar din egen profil. Ett väldigt roligt uppdrag om jag får säga det själv. Vill du också bli en buzzador så klicka här.

Just nu testar jag LoveFilm. Och för en filmälskare som jag så måste jag säga att det är jätte smidigt. LOVEFILM.se är Nordens största filmuthyrare på nätet med över 20.000 filmtitlar, ca 30 nya filmer i veckan. Du går enkelt in och registrerar dig och väljer vilka filmer du vill se. Filmerna skickas hem till din brevlåda och du tittar i lugn och ro. När du är färdig lägger du filmerna i det frankerade kuvertet och skickar tillbaka dem och två nya filmer kommer till dig. Inga förseningsavgifter och inget porto. Kostnaden är från 49:- i månaden.

De två första filmer jag fick hem var "Den magiska leksaksaffären" med Dustin Hoffman och Natalie Portman i huvudrollerna. En jätte charmig familjefilm måste jag säga som både Oliver, jag och Andreas gillade. Den andra filmen var den romantiska komedin "When in Rome". Trots att jag älskar romantiska filmer så måste jag säga att denna var en stor besvikelse, lite för tramsig för min smak. Nu har jag skickat tillbaka filmerna och väntar på två nya. Spännande!

No comments:

Glöm aldrig det goda som kommer ur svårigheter. Det är bevis på din förmåga och ger självtillit när du står inför nya hinder / Paulo Coelho